Оплата через СМС Можливість сплатити Ваше замовлення за допомогою Вашого мобільного телефону Для цього необхідно зареєструвати платіжну картку на сайті Portmone.Mobile: заповніть реєстраційну форму на сайті www.portmone.com.ua
після реєстрації Ваш мобільний телефон отримає СМС повідомлення із спеціальним Мобікодом , який складається із 4-х цифр.
збережіть код, так як він Вам знадобиться для підтвердження при кожній сплаті.
Відправте СМС повідомлення для сплати замовлення:
Зміст повідомлення:
[сума замовлення] пробіл [Мобікод] пробіл [№ накладної]
Зверніть УВАГУ!Cума замовлення вказується тільки цілим числом. Наприклад, якщо Вам необхідно заплатити 812,15 грн. Ви вказуєте у Вашому СМС «813,00»
Приклад СМС:
813 1234 115240750
"813" – це сума сплати - 813 грн. "1234" - Мобікод, який Ви отримаєте у СМС-повідомленні після реєстрації "115240750" - номер накладної.
СМС необхідно відправляти на спеціальний телефонний номер Portmone.Mobile: +38-095-071-71-46
Зверніть УВАГУ! До сплати приймаються карти Visa, Visa Electron, Mastercard усіх банків, а карти Cirrus/Maestro – лише банку «Фінанси і Кредит». Підтвердження про сплату у вигляді СМС Ви отримаєте протягом 15 хвилин з моменту сплати! Фактичне надходження коштів на рахунок Покупця – на 3-й день з моменту сплати!
Комісія складає: при сплаті картками банку "Райффайзен Банк Аваль", "Надра", "Укрсоцбанк", "Фінанси та Кредит" - 1 % при сплаті картками інших банків – 2 %
|
Интернет -витрина AVON в личном офисе
Оплата заказов AVON Система скидок AVON Оформление возврата AVON
Кредитная политика AVON
Сменить адрес доставки
Размещение заказа AVON(SMS)
Размещение заказа AVON(Интернет)
Офис консультанта AVON
Как создать офис новому консультанту AVON
Программа развития новых покупателей
AVON
Вход на личную страницу AVON(для зарегистрированных консультантов)
AVON В Контакте |
|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
| |
Форма входа
| | |
|
Новости компании Avon [23] Последние мировые тенденции в сфере косметологии, макияжа. Инновационные технологии в косметической промышленности. |
|
|
|
|
|