Дончанка | Дата: Воскресенье, 21.08.2011, 02:45 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 316
Статус: Offline
| Інструкція по розміщенню замовлень на продукцію компанії Avon через термінали ОСМП I. ПРОЦЕС РОЗМІЩЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ Замовлення приймаються через будь-який термінал ОСМП. Термінали ОСМП характеризуються емблемою. Умови розміщення замовлення Представників • Замовлення можуть розміщувати тільки зареєстровані Представники AVON • Пауза між кожною операцією повинна бути до 2 хв. В інакшому разі буде автоматичний вихід. • Замовлення має бути розміщено згідно графіка обслуговування.* * Вся детальна інформація, інструкції щодо розміщення та сплати замовлення через термінали ОСМП та графік обслуговування знаходиться на персональній сторінці Представника на www.avon.ua. • У зв’язку з тим, що товарні запаси знаходяться у постійному русі, Компанія не може гарантувати наявність замовленої продукції на складі • Ціни на продукцію при розміщенні замовлення через ОСМП вказуються без урахування спеціальних пропозицій та знижки Представника • Комісія для використання терміналу ОСМП для розміщення замовлення складає 5 грн. Зауважте, якщо Ви вносите суму менше ніж 5 грн, Ваше замовлення не буде прийнято. Якщо ви вносите суму більше ніж 5 грн., залишок не повертається. • Новий Представник, зареєстрований он-лайн, може скористатися послугою розміщення замовлень через ОСМП тільки, починаючи з 2-го дня після присвоєння особового рахунку Початок роботи з терміналом
Для того, щоб розпочати розміщення замовлення на терміналі ОСМП, Вам необхідно натиснути на іконку AVON на екрані терміналу. Для цього спочатку натисніть на іконку «Другие услуги».
РЕГИСТРИРУЮ В КОМПАНИЮ AVON.РЕГИСТРАЦИЯ БЕСПЛАТНАЯ ПО УКРАИНЕ
|
|
| |