В компании AVON Украина хорошо отлажена система возвратов. Существуют официальные правила, с полным перечнем которых Представитель может ознакомиться на своей личной страничке. Согласно им сделать возврат продукции AVON в Украине можно в течение двух месяцев со дня отправки счет-фактуры.
Возвратить можно практически любую продукцию AVON если продукция имеет товарный вид, за исключением:
Каталогов и печатной продукции AVON Украина
Парфюмерии и других продуктов, которые куплены по специальным предложениям,
Использованная продукция, если в компании AVON есть пробные образцы такого же наименования,
Использованная продукция более чем на треть ее объема,
Продукция входящая в состав "Набора-сюрприз",
Продукция из Интернет-распродаж и флаера «Распродажа».
Эти товары обмениваются только при обнаружении брака. Продукция по специальному предложению принимается вместе с основным продуктом.
Максимальное списание суммы возврата со счета Представителя составляет 21 календарный день с даты оформления возврата. Стоимость услуги по оформлению возврата составляет 5,00 грн. и учитывается на балансе лицевого счета.
Товар можно вернуть почтой в любом почтовом отделении.
Документально оформляется возврат в специальной форме. Её можно скачать на сайте AVON Украина либо это может быть лист бумаги, на котором прописаны все необходимые данные. Заполнять нужно два экземпляра – после отправки возврата один остается у Представителя, как подтверждение, второй высылается посылкой в компанию.
Коробку с возвратом и заполненной формой отправлять нужно с почты или сдать в пункт выдачи. Почту отправить можно без объявленной ценности. До 2 кг посылка оформляется бесплатно. Если возврат осуществляется по причине наличия брака, в форме необходимо пометить, какой именно брак был обнаружен.
Замена продукции AVON осуществляется со следующим заказом после списания, если она есть на складе, и в форме возврата была поставлена соответствующая пометка
ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ФОРМУ
Для оформлення повернення через електронну форму Вам необхідно:
1. Зайти на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо Ви Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо Ви Координатор чи РМП та натиснути «Електронна форма повернень»:
2. Пошук необхідної продукції Ви можете здійснити двома способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути «Пошук» навпроти відповідного інвойсу:
Зверніть, будь ласка, увагу – поле «Дата повернення» вказує на останній день, коли Ви маєте змогу відправити продукцію на повернення (через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу.
3. Вказати кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти»
Перелік причин повернення Ви маєте змогу бачити на цій же сторінці.
Зверніть, будь ласка, увагу – Ви можете повідомити про списання суми чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуйте, будь ласка, найбільш відповідну причину.
4. На наступному кроці ви маєте можливість редагувати повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши «Продовжити»:
5. Ознайомитися з правилами повернень, поставити відмітку про згоду з ними та відправити електронну форму повернення в Компанію:
6. Занотувати номер електронного повернення та обов'язково вказати його при фактичному поверненні продукції (на будь-якому аркуші паперу, вклавши його в коробку с продукцією)
Коробку с возвратом и заполненной формой отправлять нужно с почты или сдать в пункт выдачи. Почту отправить можно без объявленной ценности. До 2 кг посылка оформляется бесплатно. Если возврат осуществляется по причине наличия брака, в форме необходимо пометить, какой именно брак был обнаружен.
Замена продукции AVON осуществляется со следующим заказом после списания, если она есть на складе, и в форме возврата была поставлена соответствующая пометка
ВАЖЛИВО!
Представники, які не мають доступу до Інтернету, можуть оформити повернення звичним способом – роздрукувати та заповнити паперову форму повернення та віднести її разом з продукцією на пошту.
Термін повернення залишається без змін – найдовшим: оформити повернення Ви маєте змогу протягом 31 календарного дня від дати накладної-рахунку.
Правила та Процедура повернень залишаються без змін.
З Вашого рахунку сума повернення буде списана після фактичного надходження продукції в Компанію.
Як і раніше, Ви маєте змогу задекларувати суму повернення для опрацювання наступного Вашого замовлення з урахуванням повернення. Декларування можливе на протязі 21 дня з дати опрацювання замовлення, з якого ви бажаєте повернути продукцію, сума декларування не повинна перевищувати 200 грн.
ПРОДУКЦІЯ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ
Каталоги, друкована продукція
Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, придбані за спеціальними пропозиціями
Випробувана продукція, при наявності на неї пробних зразків
Випробувана продукція, використана більш ніж на 1/3 її обсягу
Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що входить до складу "Набору-сюрприз"
Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що представлені в Інтернет-розпродажу
Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що представлені в флаєрі «Розпродаж»
Ця група товарів підлягає обміну тільки при виявленні браку.
Продукція за спеціальною пропозицією приймається разом.
Максимальний термін списання суми повернення з Вашого рахунку складає 21 календарний день від дати оформлення повернення.
Вартість послуги по оформленню повернення складає 7,00 грн. і враховується на баланс Вашого особистого рахунку.