Прямые продажи и Эйвон.Что общего?
Характерними ознаками методу прямого продажу є безпосередній контакт зі споживачем у зручному для нього місці, демонстрація продукції та вичерпна консультація продавця щодо неї та можливостей бізнесу прямого продажу.
Основну роль у посередництві між компанією-виробником і кінцевим споживачем виконують незалежні продавці або дистриб’ютори, консультанти, представники тощо.
Прямий продаж може здійснюватися один-на-один або шляхом організації групової презентації. Методом прямого продажу може продаватися продукція та послуги, товари тривалого використання.
Прямий продаж є зручним для споживачів продукції, які бажають мати альтернативу магазинам чи іншим традиційним закладам роздрібної торгівлі.
Цей метод придбання продукції стає дедалі поширенішим, адже має певні переваги для споживача: економія часу - здійснення покупки у зручний час; доступ до широкого спектру якісних товарів; безпосередній контакт та спілкування з продавцем; високий рівень сервісу; консультація та демонстрація відповідно до індивідуальних потреб; можливість спробувати чи протестувати продукцію перед купівлею; можливість повернути товар протягом передбаченого терміну; персональна доставка у зручне для клієнта місце; наявність гарантій та післяпродажного обслуговування, 100% гарантія якості.
Робота консультанта приваблива тим, що пропонує: Додатковий дохід, можливість покращити матеріальне становище; Гнучкий графік роботи та можливість більше часу проводити з родиною; Відсутність безпосереднього керівника; Можливість розпочати власний бізнес; Можливість спілкування з людьми.
Метод прямого продажу популярний, про що свідчать дані дослідження, проведеного Українською Асоціацією Прямого Продажу за 2008 рік: Серед компаній, які працюють за методом прямого продажу в Україні, AVON посідає перше місце за рівнем першого згадування назви компанії опитуваними (у середньому 28% респондентів – 38% жінок та 19% чоловіків). Варто відмітити, що AVON на відміну від інших торгівельних марок, які майже однаково згадуються представниками різних вікових груп, найчастіше зустрічається при першій згадці людьми у віці 16 – 35 років. 24% населення купували продукцію AVON – один з найвищих показників у галузі прямого продажу. AVON у числі лідерів серед копаній прямого продажу, продукція яких популярна серед споживачів усіх вікових груп у віці до 45 років.
|
Категория: Самое интересное про Эйвон | Добавил: AvonUkraine (08.01.2015)
|
Просмотров: 659
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
Интернет -витрина AVON в личном офисе
Оплата заказов AVON Система скидок AVON Оформление возврата AVON
Кредитная политика AVON
Сменить адрес доставки
Размещение заказа AVON(SMS)
Размещение заказа AVON(Интернет)
Офис консультанта AVON
Как создать офис новому консультанту AVON
Программа развития новых покупателей
AVON
Вход на личную страницу AVON(для зарегистрированных консультантов)
AVON В Контакте |
|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
| |
Форма входа
| | |
|
|